søndag den 27. oktober 2013

Endnu en fordel...

Jeg ligger i sengen med min sovende baby ved siden af mig. Hun er simpelthen så dejlig at se på. Desværre tør jeg ikke tage billede med blitz, fordi jeg er bange for at vække hende, men tro mig, hun er skøn. Hun ligger helt fredfyldt og trækker vejret.
For et øjeblik siden vendte hun sig imod mig og suttede, og da hun var færdig vendte hun sig væk igen. Dette fortsætter med jævne mellemrum gennem hele natten. Hvor tit ved jeg ikke, for jeg sover. Jeg opdager ikke hun kobler sig på. En gang imellem vågner jeg lige op og vender os begge om på den anden side. Det er ikke en ting jeg ænser. Det sker bare.
På den måde har vi ikke haft alle de søvn problemer mange snakker om. Da Caroline har sovet ved min side siden hun blev født, så har vi vænnet os til hinandens soverytme. Det synes jeg godt nok er smart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar