søndag den 20. oktober 2013

Væk i 32 timer

Fredag morgen kørte min mand og jeg på vores årlige tur til Hamborg. Årlige fordi vi gjorde det sidste år og vil gerne afsted næste år igen :-) Vi skulle ned og se en koncert med Poets of the Fall, et band vi har elsket i 8 år. Caroline og Chr skulle passes af farmor og farfar.

Det gik fint med at kommer afsted om morgenen. Vi afleverede ungerne i en næsten tom børnehave og farmor og farfar skulle så hente dem igen. Det gjorde de også. Jeg ved ikke hvordan dagen er gået, men som man siger; intet nyt er godt nyt. Om aftenen derimod gik det ikke så godt. Caroline faldt i søvn og efter halvanden time vågnede hun. Så måtte farmor gå rundt og trøste, og sådan varede hele natten. Chr havde mareridt, så han sov også nede i farmors seng. Dagen efter var begge børn helt som de plejer, glade og aktive.

Min mælk løb til i løbet af eftermiddagen, og om aftenen gjorde det bare ondt! Heldigvis kunne jeg ignorere smerten under koncerten, men bagefter havde jeg ondt. Om natten begynde det at løbe, så jeg vågnede op i to store mælkepletter. Jeg vil nødig se den rengøringsassistent i øjnene, der skal skifte sengetøjet. Jeg prøvede at malke ud, men nej. Så jeg havde to store kanonkugler, da vi endelig kom hjem.

Det første jeg gjorde var at lægge hende til, og hun hyggede. Stort smil og så bare suge og drikke <3

Alt i alt var det en fantastisk tur og vi gør det helt sikkert igen til næste år. Er spændt på om jeg også ammer til den tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar