onsdag den 20. november 2013

Så gik den ikke længere

I dag fik jeg det længe ventede og længe frygtede besøg af det røde. Øv altså! Sidst jeg havde det var d. 22 okt 2011, hvilket er næsten 2 år og 1 måned siden. Det synes  jeg faktisk er meget godt. Jeg kunne godt have klaret mig uden i længere tid, men jeg ved jo det skal komme en dag.

Jeg havde også gået og forventet det snart, fordi jeg har haft noget ondt i maven for små 14 dage siden. Det passer meget godt med, at det var der, jeg havde ægløsning sidst.

Det betyder så den naturlige præveention er væk, og der skal tænkes i andre tanker. Og meget gerne ammevenlige tanker. Hvilket betyder ingen hormoner. Det tør jeg simpelthen ikke når hun stadig spiser det hun gør ved mig. For hun får altså noget.

En af mine store bekymringer er nu, og hun mon stadig vil ammes. Jeg har hørt mange steder fra at børnene ikke kan lide smagen mens man har mens, og de derfor ikke vil ammes mere. Hvis det er tilfældet vil jeg godt nok blive trist. Jeg er nemlig ikke parat til at den del stopper endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar