torsdag den 23. maj 2013

Amning i Waves

I går var vi i Waves et godt stykke tid, og selvfølgelig blev lillepigen også tørstig der. Vi lagde ud med at spise på Jensens, hvor vi har været mange gange før. Her har jeg også siddet og ammet lillepigen før, så jeg vidste der ikke blev sagt noget til det. Denne gang var der heller ingen der så det.

Bagefter gik vi ned i familierummet, der er indrettet med sofaer og en lille rutschebane. Der var også to puslepladser og et toilet med to wc. Et til børn og et til voksne, som min knægt sagde. Jeg synes egentlig det er ok, men igen ligger det et dumt sted. Det er placeret i den ene ende af centeret, lige ved cafeerne og spisestederne. Og hvis der er et sted jeg insisterer på at amme, så er det da på en café. Ikke om jeg vil forlade min mad og min familie for at sætte mig et andet sted og give min baby mad. Hun skal da spise sammen med os andre.

Bagefter gik vi i Bilka og satte os ved det store legeland. Endnu en gang blev hun tørstig, så hun fik da også lidt der. Mens jeg sad og ammede, så kom den store ud og sagde at han skulle lave stort. Så jeg fløj op med lillepigen stadig spisende og løb ud på toilet med ham. Eneste mindre kritikpunkt er at de var ret langt væk fra spiseområdet. Men vi nåede det da :-)

Alt i alt havde vi en god dag, og jeg kan endnu en gang konstatere at Waves er ammevenlig. Men det vidste jeg godt, da vi jo som sagt har været der før :-) det sidste billede er fra sidste tur, hvor vi alle spiser foran is stedet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar