onsdag den 22. maj 2013

Tanker om en svømmehal

Jeg kan ikke forstå det... nu er der en kvinde, som er blevet smidt ud af Frb svømmehals cafeteria fordi hun sad og ammede. Hun blev bedt om at købe billet, så hun kunne amme i omklædningsrummet!
Ud fra hvad jeg har fået fortalt, så er der store vinduer fra cafeteriet, så man kan se dem der svømmer. Dvs man kan sidde og se på folk i små bikinier vimse rundt mens man spiser. Hvorfor filan må man så ikke se på en ammende kvinde??? Babyen dækker jo brystet lige så godt som en bikini gør, så man kan jo ikke se meget mere.

Hvis der var blevet henvist til et skilt med medbragt mad er ikke tilladt, så kan jeg bedre forstå det. Men så burde babyer heller ikke få sutteflaske derinde. For der er ingen forskel!

Nogle gange ville jeg lidt ønske det skete for mig. Så ville jeg nemlig hive ejeren i retten for at få en principiel dom. For det kan ikke være rigtigt at man ikke må give sin baby mad i et cafeteria!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar