mandag den 27. maj 2013

Randers storcenter

Vi var i Randers storcenter, også i går, og der er den store ret glad for at være. De har nemlig et lille hyggeligt legeområde i kælderen. Lige ved siden af, har de et rum med sofaer, en mikroovn og et tv, der kører på tv2 news. Der er det så meningen at man skal amme sin baby. Jeg har gjort det et par gange, og jeg synes det er ok. Men der er bare for meget larm inde fra legerummet. Desuden går døren meget nemt op, så larmen bare bliver højere. En anden ting er at man bliver ret isoleret, da vi ikke synes den store kan lege uden opsyn endnu. Så jeg sidder i ammerummet og min mand og søn er i legerummet.

I går valgte jeg i stedet for at amme på en sofa inde i legerummet. Der var godt nok andre, men de virkede ligeglade. På den måde fik jeg set og snakket med min søn, mens jeg gav lillepigen mad. Det var vi alle glade for.

Billederne ligger desværre ikke i rækkefølge. Jeg ved ikke hvordan man gør...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar