mandag den 27. maj 2013

På sygehuset

Lillepus har haft feber hele dagen i går, og hun var bare så sløv. Efter aftensmaden synes jeg ikke det var sjovt mere, så jeg ringede til lægevagten. Vi skulle så derind til et tjek.

Vi kommer ind til en mand, og jeg fortæller at jeg ammer, men hun ikke rigtig har spist i dag. Så op på børneafdelingen med os. Deroppe møder vi en sygeplejerske, som er meget glad for jeg ammer. Det skal jeg bare fortsætte med, og jeg skal tilbyde lillepigen alt det hun vil have. Så jeg ender med at sidde med begge bryster fremme i den tid vi er der :-) der skulle også tages prøver på lillepigen, men da hun endelig tog ved brystet, så ventede sygeplejersken tålmodigt til hun var færdig.

Det var en rigtig dejlig oplevelse at være af sted i går. Jeg følte virkelig at vi blev taget alvorligt og at de støttede mig i mit valg om at amme hende. På et tidspunkt bliver Caroline meget ked, og der siger sygeplejersken at hun skal hen til mors bryst for at få trøst :-)

Vi fik en informationsfolder med hjem, hvor amning også bliver nævnt. Det er den bedste mad for sarte babymaver :-)

Det viste sig at Caroline har reddet sig tre forskellige vira, og hun har mavepine og ondt i halsen. Så væske og tid er det eneste der hjælper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar