lørdag den 25. maj 2013

Med færgen hjem

I dag skulle vi hjem med færgen, og der blev det også til et par amninger. En i legeområdet og en ved tegnefilm området. Fik ikke set om der var pusleplads eller ammerum, men legerummet var midt i cafeteriet.

Mødte også en mor til to børn på samme alder som mine egne. Vi fik en god snak om amning, ammedebatten og langtidsamning. Hun fortalte at hendes børn selv sagde stop, når de ikke vil amme mere. Den store stoppede omkring de 18mdr, hvilket jeg også selv synes er en god alder.

Jeg kan rigtig godt lide tankegangen om at barnet selv siger stop, når det ikke vil ammes mere. Caroline har jo ingen sut, så hun bruger også mig som trøst. Så jeg kan jo ikke bestemme hvornår hun er klar til at slippe den slags trøst. Men det tager vi til den tid. Ingen grund til at gøre et problem af noget, der nok løser sig selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar