lørdag den 1. juni 2013

Djurs Sommerland

Efter nogle dage med sygdom og bare ligge i sengen, så var det rart at komme en tur til Djurs Sommerland. Vi har jo årskort, så vi har været der nogle gange før. Men i dag blev endnu en dag, hvor vi ikke nåede at komme i deres baby care center. De reklamerer ellers med puslefaciliteter og gratis bleer, men jeg kan ikke fortælle hvordan det ser ud.

På sådan en hel dag ude, der skal lillepigen jo også have mad. Der var høj sol, så jeg har været obs på at tilbyde tit. Første gang blev på en bænk mens vi ventede på storebror og far prøvede noget vildt :-)

Ved middagstid kom vi ind i vandlandet. Det passede ikke helt lillepigen at mor skulle klædes af uden at tilbyde hende mad, så hun fik lidt i omklædningsrummet. Da vi kom ind i vandland, så var det tid til middagslur, så den blev tilbragt på en solseng med babs i mund :-)

Da vi kom ud og i tøjet igen, der gik vi over på et dejligt grønt område, hvor lillepigen igen spiste. Imens prøvede storebror og far en lidt vild men også sjov ting.

Den sidste ammetår fik hun i en kø til en forlystelse. Der var mange mennesker og derfor også lange køer, så det var lidt svært at vente.

Jeg prøvede i dag at passe amningen ind, så det passede med naturlige pauser for os. I en ideel verden, kan man bare naturligt amme når barnet er sulten. Jeg fik ingen sure blikke i dag, men heller ingen smil. Jeg håber det er fordi det ikke blev bemærket. For det er jo bare en naturlig ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar