torsdag den 6. juni 2013

Bowling

I går var vi ude og bowle og spise buffet med et vennepar. Caroline er blevet rigtig god til at spise almindelig mad, men hun vil stadig gerne ammes en hel del.
Jeg er så en af dem, der gerne ammer ved bordet på en restaurant, også mens vi spiser, hvilket vi fik en mindre diskussion ud af. Der er åbenbart nogle mennesker, som mener det er uappetiteligt at en mor sidder og ammer sit barn på en restaurant. Det kan jeg virkelig ikke forstå, for det er jo noget af det mest naturlige. Jeg valgte dog at respektere det efter vi havde taget snakken, selv om jeg da var meget undrende overfor det. Jeg fik dog taget et billede inden :-)

Jeg spurgte tjeneren hvad hun synes om amning, og hun svarede at personligt var hun ligeglad. Hun synes det var meget naturligt og okay, så længe man ikke viste alt. Restauranten havde ikke fået nogle klager om amning, så de har ikke taget stilling til det. Det vil de heller ikke gøre før der bliver klaget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar