tirsdag den 18. juni 2013

City 2

I dag var vi i city 2 for at shoppe og hygge os. Vi gik rundt i et par timer, og fik set en masse legetøj, tøj og ting. Der er også en dejlig legeplads, som knægten kunne lege på, og den tilbragte vi også en masse tid på.

Centeret er bygget op af tre etager, og deres pusle-/ammerum ligger nede på nederste etage. Her er der to pusleborde, lidt legetøj, toilet til både store og små, og nogle lænestole med borde og magasiner. Vi var derinde og kigge og bruge toilettet, men jeg ammede der ikke. Det passede ikke med hendes spisetid, da vi var der nede.

I stedet ammede jeg flere steder i centeret. Først midt på legepladsen, hvor min store knægt opholdt sig. Så på sunset, mens vi spiste. Og til sidst på en bænk. Der til sidst, der kom en vagt gående forbi, men da han ikke sagde noget, må jeg antage at det var ok. Jeg spurgte i hvert fald ikke om lov.

Billederne er taget af ammerummet og det sidste sted jeg ammede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar