torsdag den 20. juni 2013

Fisketorvet igen

Vi har igen været på Fisketorvet, og denne gang fik jeg billeder fra det lille rum inderst i amme-/puslerummet.

Først var vi dog på en udemærket restaurant, som vi besøger hver gang vi er der. Den hedder Panorama, og den har en stor og billig buffet. Her blev vi placeret lige ved indgangen, så vi kunne se vognen, som skulle strå udenfor. Det passede os fint, for der var masser af plads og det var tæt på maden :-) jeg valgte at amme Caroline, og selv om tjenerne gik forbi flere gange, fik jeg hverken en kommentar eller et blik, som kunne indikere en holdning til amningen.

I ammerummet var vi først alene, så jeg gjorde mig det behageligt. Der kom så flere ind, og den ene mor fik sig et grin da hun så mig :-) jeg havde ikke opdaget hun kom, så jeg slængede mig i sofaen med patten fremme og Caroline, der gik og undersøgte ting. Det var dejlig behageligt, men ikke en stilling jeg vil smide mig i, når der er andre. Og især ikke på en cafe eller et andet sted i offentligheden. Jeg tror dog ikke at moren blev stødt af den måde jeg lå på :-) bedøm selv på billederne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar