mandag den 1. juli 2013

Dybbøl banke

I dag gik turen endelig til Dybbøl banke.og Als. Jeg har simpelthen glædet mig så meget til det besøg, fordi jeg kan så godt lide historien. Jeg synes det er så spændende at høre om 1800tallet. Jeg ved ikke om jeg har været der før, for hvis jeg har, så har jeg været så lille at jeg ikke kan huske det.

Det var helt fantastisk at se og høre om slaget ved Dybbøl. De fortalte levende om alle slagets detaljer, og vi fik set gevær og kanoner til knægtens store glæde.

Da Caroline blev sulten, så spurgte jeg en af de arbejdende om hvor jeg måtte amme. Hun undrede sig lidt og sagde at der var bænke indenfor. Så det virkede heldigvis ikke som om det var et problem at jeg ville amme :-) vi gik ind i en udstilling med borde og stole, så drengene kunne have noget at se på imens.

Da vi var færdige tog vi ind til Sønderborg på Als, hvor vi havde googlet os frem til en Jensens. Heller ikke her var amningen et problem, men det plejer den heller ikke at være i den restaurant kæde.

Billederne er fra Dybbøl banke :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar