torsdag den 25. juli 2013

Post museum

I dag var vi på post og telegraf museet, og det var en ret fed oplevelse. De har en rigtig stor gratis legeplads, som børnene bare elsker. Vi tilbragte over en time derinde i dag. Her blev lillepigen tørstig, så jeg ammede midt på gulvet. Der var ikke andre pladser, og jeg skulle være derinde med knægten. Der var en enkelt mor, som smilte og resten lagde ikke mærke til noget.

Samme sted fik vi også lavet klistermærker, som knægten selv tegnede. Og vi sendte gratis postkort hjem til far :-)

Bagefter tog vi i Rødovre centrum (et shoppingcenter) for at få noget at spise. De var i gang med at bygge om, så deres ammerum var nedlagt. Men jeg ville have ammet der hvor vi sad.og spiste, hvis lillepigen havde bedt om det.

To borde fra os sad to nybagte mødre med deres små bebser. Den ene sad og ammede og den anden gav flaske. Jeg kunne ikke lade være med at gå derhen og sige tillykke til dem. Desuden sagde jeg til den ene "tak fordi du ammer, det er dejligt at se" med et stort smil. Det er jeg begyndt at gøre til alle dem jeg ser, som sidder og ammer, for at få dem til at fortsætte. De plejer at smile stort tilbage :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar