torsdag den 4. juli 2013

Svømmehal

I dag har vi tilbragt dagen i Aabenraa. For 7 år siden mødte min mand og jeg hinanden på et middelaldermarked i Aabenraa, så når vi nu endelig var hernede, så skulle vi da lige besøge stedet, hvor eventyret begyndte. Da vi gik på græsset, kom alle minderne op igen, og vi kunne huske næsten hver detalje af de tre dage. Vi fik også taget et familie billede af os alle sammen. Lidt symbolsk må tingene jo gerne være <3

Bagefter gik vi en tur i gågaden, hvor vi fandt et hyggeligt lille kebab sted. Der fik vi en durum hver, og jeg fik også ammet Caroline. Jeg havde ikke rigtig så mange muligheder for at gå væk, så jeg endte på en stol midt på gågaden :-) det virkede heller ikke til at være et problem.

Bagefter tog vi i svømmehal, hvilket begge børn nød. De pjaskede og hyggede sig, og begge fik grineanfald flere gange. Efter en lille time blev Caroline tørstig, så jeg spurgte en livredder om jeg måtte sætte mig hen i et hjørne og amme hende. Svaret var: "Ja, du behøver heller ikke gemme dig væk. Vi er ikke så sippede her. Sæt dig bare hvor du vil, bare ikke i vandet". Det var virkelig en god behandling vi fik der, så den svømmehal kan jeg godt anbefale. Vi måtte dog ikke taget billeder derinde (hvilket jeg godt kan forstå), så jeg har ingen ammebilleder derfra.

Til sidst tog vi en tur ned over grænsen, til scandinavian park. Det er et stort indkøbscenter, hvor man kan købe billig slik, sprut og sodavand (primært). Der blev lillepigen også trængende, så jeg satte mig ud i forhallen på en af de stole, der hørte til burger king. Det eneste jeg lagde mærke til der, var en kvinde, som smilte til mig.

Alt i alt har det været en rigtig god dag. Dagen sluttede med film i forteltet mens Chr sov og Caroline kravlede på gulvet. Der holdt jeg åben bar, fordi jeg jo var inde i vores telt. Så hvis folk ikke ville se på det, så kunne de lade være med at glo ind af vores vinduer :-) det kommer der billede af, fordi jeg antager at læseren, der frivilligt har klikket sig herind, ikke er sart :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar