fredag den 19. juli 2013

En stor dag!

I dag er en stor dag. Jeg har ammet min datter i præcis et år! :-D

For 4 år siden, da jeg fik den store, der fik jeg af vide at jeg ikke kunne amme. Så det her er noget af en bedrift, som jeg er vildt stolt af! Det har kostet blod sved og tårer, men jeg gjorde det. Og jeg fortsætter så længe hun gider :-)

Nåå ja, og så har hun også fødselsdag i dag :-)

Vi har haft en rigtig god dag i dag. Den startede med en masse gaver og lagkage til morgenmad. Så satte vi kursen mod Djurs sommerland sammen med faster, hendes kæreste og to børn. Der har vi gået rundt og leget hele dagen. Denne gang fik Caroline ikke prøvet så meget, men i stedet har hun været på arm eller i slynge næsten konstant.

Igen i dag ammede jeg hvor det lige passede. Dvs både stående i kø til forlystelser og på jorden eller en bænk. Hun er blevet hurtig til at drikke, og hun bliver nemt distraheret, så det er mange små hurtige tåre hun får. Eneste mindre problem i dag, det var, at hun ikke kan lide når jeg har været i vandland. Det smager åbenbart ikke ret godt. Men så er det godt jeg har hængepatter, så jeg kunne slikke brystvorten af :-) det må have været et spøjst syn :-P

Til sidst kommer der en masse fødselsdagsbilleder :-) lidt amning og lidt af fødselsdagsbarnet <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar