fredag den 5. juli 2013

Ribe og Rømø

I dag tog vi en tur til Ribe og så bagefter til Rømø. Vi startede i Ribe, hvor vi jo var oppe i Domkirken. Nøj, der er mange trapper op i tårnet! Og selvfølgelig skulle vi lige gå forbi klokken mens den ringede. Knægten blev bange, hvilket desværre ødelagde lidt af oplevelsen. Jeg tror også han kunne mærke min utryghed, for han kunne ikke lide at være helt oppe. Så vi gik hurtigt ned igen. Inde i kirken blev Caroline meget larmende, så jeg tænkte at jeg ville få hende til at falde ned, ved at give hende lidt mælk. Det ville hun gerne have, men det hjalp kun mens hun drak.

Jeg gik og var lidt pinlig over at hun var så larmende. Da vi kom ind var der nemlig et skilt, hvor det stod at man skulle være stille. Der var lidt andre folk, men det var primært ældre ægtepar, og jeg fik en masse smil fra dem. Eller dvs Caroline fik smilene. Så jeg havde ikke behøvet at krumme tæer :-) desuden tænkte jeg også på et citat fra biblen, som jeg ikke kan huske ordret. Det er noget med: lad de små børn komme til mig, for den der ikke ser verden gennem et barns øjne, kommer ikke ind i Guds rige. Eller noget i den stil :-) det må vel indebære at børn er velkommen i kirken, med alt hvad de indebærer.

Bagefter tog vi til Rømø, hvor vi spiste og tog en tur på stranden. Vi havde købt en drage, som vi fik fløjet med. I bilen på stranden fik Caroline også lige en lille tår. Knægten ville i vandet, så det kom han. Det var forbavsende varmt. Jeg havde smidt pigen i en slynge, og så gik vi med ud. Vi havde dog stadig tøj på i modsætning til knægten, som gik i badebukser.

I alt var den en dejlig dag i dag, som igen passerede uden brok fra andre omkring mit valg om offentlig amning :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar